Wanneer een professional organizer?

Als professional organizer organiseer ik bij particulieren én bij bedrijven. Ik help u kiezen waardoor u gestructureerder kan werken. Binnen zeer korte tijd leert u effectiever omgaan met ruimte en spullen. Zo krijgt u meer grip op uw omgeving en bovendien op uw leven.

U kunt de hulp van een professional organizer inroepen in elke situatie waar u geen overzicht meer heeft. Bijvoorbeeld door de grote hoeveelheid papieren of spullen die
u heeft verzameld. Ook bij ziekte, scheiding, burn-out, na overlijden of voor een
verhuizing kan een professional organizer u van dienst zijn. Als u een drukke baan heeft
of een druk gezin, is het organiseren van uw eigen verhuizing of bijvoorbeeld van uw ouders, immers een zeer zware opgave.

In mijn werkwijze staan uw wensen centraal. Tijdens een oriënterend gesprek bespreek ik samen met u uw wensen en spoor knelpunten in uw situatie op. Vervolgens maak ik samen met u een plan van aanpak waarbij we overleggen hoeveel tijd er nodig is om weer orde op zaken te stellen. Ook het ordenen van alle zaken in huis of kantoor doe ik samen met u. Zodat er een structuur ontstaat die voor u hanteerbaar en vindbaar is.